Dagje uit - Reisverslag uit Nieuwoudtville, Zuid-Afrika van Nicole Zuilen - WaarBenJij.nu Dagje uit - Reisverslag uit Nieuwoudtville, Zuid-Afrika van Nicole Zuilen - WaarBenJij.nu

Dagje uit

Blijf op de hoogte en volg Nicole

24 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Nieuwoudtville

Vandaag zijn we op de fiets het dorpje verder wezen verkennen. Dit was erg interessant en we hebben ook veel gezien. Je kunt op zulke momenten wel goed het verschil tussen het rijkere en armere deel zien en herkennen! Verder was het niet zo handig tijdstip om te fietsen, want het was het heetste punt van de dag. Wel werden we weer begroet door alle mensen die we tegen kwamen. De mensen hier zijn echt heel erg aardig.
We zijn ook nog langs de scholen gefietst, maar we konden helaas niet veel kinderen zien, omdat de pauze net voorbij was.
Daarnaast hebben we ook nog even in het dorpje gekeken wat voor een winkels er waren.
's Middags werden we door Hans&Joke uitgenodigd om mee op stap te gaan. We gingen toen naar de Oorlogskloof. Dit is een heel groot en mooi natuurmonument. Er was echt heel veel te zien en we hebben meteen weer even lekker kunnen klauteren en wandelen.
We hebben uiteraard ook veel foto's hiervan genomen, want het was echt heel mooi.
Ook was het wel een beetje gek, omdat je al op een berg zit en nu ging je weer op een berg. We zaten dus uiteindelijk op een berg op een berg.
Toen we weer terug waren hebben we lekker gekookt en even uitgerust.
Het was echt Baaie gezellig vandaag.

• 25 Januari 2014 - 13:05

Opa En Oma:

lieve Nicole ,
    de foto's zien erg leuk uit. leuk verhaal. we zien uit naar het volgende verslagje.
    liefs opa en oma xxx