Kort weekendje! - Reisverslag uit Nieuwoudtville, Zuid-Afrika van Nicole Zuilen - WaarBenJij.nu Kort weekendje! - Reisverslag uit Nieuwoudtville, Zuid-Afrika van Nicole Zuilen - WaarBenJij.nu

Kort weekendje!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

02 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Nieuwoudtville

Vandaag (zondag) was eigenlijk onze enigste naweek (weekend) dag. Wel hebben we die goed benut!
Eerst hebben we lekker uitgeslapen en daarna rustig ontbeten.
Ook waren we uitgenodigd door Chris om mee te gaan naar een restaurant, want Margie was vandaag ook jarig.
We hadden gisteren nog een kaart gemaakt en een leuke kleinigheidje voor haar gekocht.
Om 10.30 uur gingen we daar naar toe om Margie te feliciteren en daarna gingen we meteen met de auto naar een wijnproeverij in Vredendal. Ook waren Hans&Joke er bij en nog 3 andere die we al kende. We hebben daar lekker gegeten en lekker gekletst met elkaar.
Na het eten gingen Maaike en ik nog met Hans&Joke en Dieter mee, want die gingen nog een wandeling op het strand maken.
Op het strand was het meer zee als strand, want het was vloed geworden.
Na de wandeling gingen we nog een ijsje halen en naar huis toe.
We waren door de wandeling wel later thuis dus hebben we nog wat fruit gegeten en hebben daarna op de computers gezeten/of een boek gelezen.
Vandaag gingen we ook weer vroeg naar bed toe, want môre is het weer vroeg op voor stage!
Het was een kort weekend, maar wel baie gezellig!!

Soen Nicole

• 02 Februari 2014 - 20:59

Henny:

Hoi Nicole,
    Nou gelijk heb je....lekker uitslapen en leuke dingen doen.....ben je niet te teut geworden in de wijnproeverij?
    Nou heel veel succes toegewenst morgen als je weer zo vroeg op moet!
    Dikke knuffel, Henny

• 03 Februari 2014 - 21:43

Hedwig:

Leuk om wat van je te horen. Veel plezier daar. Groetjes Ben en Hedwig.

• 06 Februari 2014 - 18:28

Hans Vos:

Ha Nicole,

Zelfs over die ene naweekdag bericht je vol enthousiasme de meelevende 'achterblijvers'... Een wijnproeverij op de zondag.... Die Zuid-Afrikaanse gewoonte zal je vader vast en zeker in Hoogland willen doorvoeren... Proost! Op naar de volgende naweekdagen...

Groet, Hans.