Lekker weekend. - Reisverslag uit Strandfontein, Zuid-Afrika van Nicole Zuilen - WaarBenJij.nu Lekker weekend. - Reisverslag uit Strandfontein, Zuid-Afrika van Nicole Zuilen - WaarBenJij.nu

Lekker weekend.

Blijf op de hoogte en volg Nicole

26 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Strandfontein

Dit weekend was een lekker weekend. We hebben lekker kunnen uitrusten, actief kunnen doen en nieuwe mensen ontmoeten.
Op zaterdag hadden ons een rustig dagje en hebben ons alles op zijn tijd gedaan. Verder waren we ook nog langs Hans&Joke geweest om gezellig te praten en te kunnen overleggen over morree. Toen we daar waren, kwamen de overburen van hun ook nog even langs met 3 kleine puppy's. Die waren echt baie schattig en om mee te nemen naar huis. Helaas gaat dat niet zo makkelijk hier.
Daarnaast werden Maaike en ek ook nog uitgenodigd om aanwezig te zijn bij een braai. Dit hebben ons natuurlijk aangenomen, want zo konden ons meteen wat meer mensen ontmoeten.
's Avonds toen ons bij die braai was kwamen er baie mensen! Het was wel erg gezellig en we hebben ook meteen ons Afrikaans kunnen oefenen. We hadden namelijk aan de mensen gevraagd of ze alleen maar Afrikaans wilde spreken zodat ons het kond oefenen. Wel duurde de braai tot laat en zijn ons iets eerder weg gegaan.
Zondags zijn ons met Hans, Joke en Mandy naar strandfontein gegaan. Dat is eigenlijk het strand bij Vredendal. Het was een heerlijke dag en ons heb erg genoten van alles.
Voordat ons naar het strand gingen hebben ons een taartje en thee gedronken bij een coffeeshop. Daarna zijn we naar het strand gegaan en hebben daar een lange wandeling gemaakt. Ook hadden we nog met 2 andere mensen op het strand afgesproken dus die gingen ook gezellig mee wandelen.
Na de wandeling wilde ons gaan braaien, maar doordat er geen plek meer was in de schaduw zijn we lekker gaan eten bij een restaurantje. Dit was de eerste keer dat ik Inktvis heb gegeten en het was nog lekker ook. Wel was mijn oor verbrand door de warme zon met de wandeling. Verder was het wel baie gezellig.
Na het eten zijn we weer terug gegaan en hebben ons weer lekker rustig aan gedaan.
Het was een baie mooie dag!!
Lekker dag!
Soen Nicole

• 26 Januari 2014 - 20:09

Henny:

Ek krijge zin in Afrika als ek foto"s zie!!!!!!! probeer me aan te passen zoals je ziet ....maar wat een baie mooi land!!! De foto's bij het vorige reisverslag......dat heeft wel wat weg van de Grand Canyon, zo mooi, grillig en kleurrijk!! Geniet ervan en succes morgen op school!! Dikke knuffel, Henny

• 26 Januari 2014 - 23:28

Netty:

Wat baaie leuk te lezen.
    Smak, soen MamaXXXXXXX

• 26 Januari 2014 - 23:33

Mama:

We hebben een video berichtje gestuurd.
    XXXMama en Iris

• 28 Januari 2014 - 21:31

Hans Vos:

Mooi verslag Nicole, baie mooie belevenissen evenzeer. Ik blijf je volgen.

Hans.

• 31 Januari 2014 - 13:08

Andéla:

Hey Nicole,

Mijn Afrikaans is niet zo goed; ik houd het bij Nederlands;-)
    Erg leuk om over je belevenissen te lezen en je foto's te zien. Ook ik blijf je volgen!
    Groet Andéla